2014. március 22., szombat

mostanában

pilóta keksz
Keksz:
(nem kell hozzá semmi extra, se magliszt, se kókuszzsír, se eritrit. Csak kókuszreszelék, méz és tojássárgája. No meg egy jó kávédaráló/aprító).

10 ek kókuszreszelék (kávédarálóval kenhetővé darálva)
40 g méz
pici vanília
citromhéj és lé ízlés szerint
2 tojássárgája (a fehérjéket gyűjtöm a ToTu-hoz)

Krém:
mandulát lehéjaztam, megpörköltem sütőbe, aprítóba vajjá őröltem.
Hozzáöntöttem a vizes-eritrites-kakaóporos cuccot (kakaóscsiga töltelékéből maradt) + vanília port, és vízzel nutella állagúra hígítottam.
Ezzel ragasztottam össze a kekszeket.



Kolbászos-töpörtyűs pogácsa
50 g puha kolbász
50 g töpörtyű
150 g darált mandula
70 g szezámmag
5 ek nyílgyökérliszt
2 tojás
1 tk só
1 mk pirospaprika

Aprítóba homogénre darálom, kis golyókat formálok, szilikonos sütőformába rakosgatom, lelapogatom, 180 fokon légkeverésen 20 percig sütöm.

/Szilikon forma most kapható a Penny-ben, 599 Ft-ért/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése