2014. január 16., csütörtök

Oreo keksz

Régi életem nagy kedvence volt az Oreo keksz. Mivel drága, csak nagy ritkán engedtük meg magunknak, és ha jól emlékszem, egyszer próbálkoztam az elkészítésével magam is.

Tegnap belefutottam a fb-on egy paleós verzióba. A gyerekek lefekvése után naná, hogy nekiálltam.

Fincsi lett, tuti meg fogom sütni máskor is.

Az eredeti recept innen van: http://trollakonyhamban.blogspot.no/2014/01/paleo-oreo-keksz.html
/VIGYÁZAT, A BELINKELT OLDALON NEM CSAK PALEÓS RECEPTEK VANNAK/

170 g finomra őrölt mandula (a bolti darált mandula nem volt túl finomra őrölve, legközelebb még megdarálom én is, bár külön jó, ahogy a kis mandula darabkákra ráharap az ember)
90 g nyílgyökér liszt
30 g kakaópor
vanília por
4 ek méz
6 ek olvasztott és szobahősre hűtött kókuszolaj
2 ek kókusztej


Két folpack között nyújtani, szaggatni, 170 fokos sütőben 15 percig sütni.
Roppanós keksz (hála a nyílgyökér lisztnek).

Töltelék:
6 ek kókuszolaj
1 ek méz
vanília por
2 ek kókusztej

Összekeverni, kenhetőre hűteni, megtölteni a kekszeket.

Én hűtőben tárolom, olyan finom, harapható töltött-keksz állaga van:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése